sobota, 14 grudnia 2013

4 książki, które idealnie nadają się na prezent...

Dzisiaj o książkach, które moim zdaniem idealnie nadają się na prezent. Od razu zaznaczam, że to jest mocno subiektywna lista i poniższe książki sama chciałabym dostać. 

1. Nick Vujicic Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń 

Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń! - Nick Vujicic
źródło: lubimyczytac.pl

Dużo się słyszy o autorze powyższej książki. Uważam, że może pozwolić komuś na uświadomienie sobie, że w każdym z nas jest potencjał i my sami mogliśmy się znaleźć w dużo gorszej sytuacji. 
2. Marta Sztokfisz Chwile, których nie znamy. Opowieść o Marku Grechucie. 

Chwile, których nie znamy. Opowieść o Marku Grechucie - Marta Sztokfisz
Źródło: www.lubimyczytac.pl
Wychowałam się na Marku Grechucie. Myślę, że to zamiłowanie mamy m. in. do jego piosenek miało wpływ na to jakiej muzyki słucham. To naturalne, że chciałabym przyjrzeć się bliżej komuś, kto w jakimś stopniu przyczynił się do mojego rozwoju. Moim zdaniem to może być dobra pozycja dla miłośników tegoż piosenkarza. 

3. Unni Lindell Czerwony kapturek
Czerwony Kapturek - Unni Lindell
Źródło: www.lubimyczytac.pl
Nie byłabym sobą, gdybym nie chciała dostać jakiegoś kryminału, a ren kusi mnie od dawna... Jest ona o kobiecie, która miała trudne dzieciństwo, a gdy dorosła postanowiła mordować mężczyzn, którzy są jej zdaniem źli. Jestem bardzo ciekawa jej historii...

4. Dominique Mainart Dla Was
Dla Was - Dominique Mainard
źródło: www.lubimyczytac.pl
W sumie już od momentu, w którym o niej się dowiedziałam chciałam ją mieć. Jest ona o kobiecie, która za pieniądze może udawać czyjąś wnuczkę, albo żonę...może być ciekawa, a przynajmniej wskazuje na to opis na Lubimy Czytać. 

Naturalnie lista jest dużo dłuższa i za każdym razem kiedy przechodzę koło księgarni nie mogę odżałować, że muszę liczyć się z pieniędzmi, bo na pewno częściej kupowałabym książki. Dla mnie te powyższe są godne uwagi, bo sama się nimi interesuję i z chęcią dostałabym je pod choinkę, albo kupiłabym sama jakbym miała dodatkowy przypływ gotówki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz